Post-porcin

Moartea roz

De azi port mască anti-porcină, şi dacă faci la fel, e bine să ştii ce răspunsuri să le dai curioşilor, fără să-i bagi în boale. Să încercăm să nu provocăm aşa multă panică, dacă mănţelegi.

– De ce porţi asta pe faţă?

  • n-am găsit una neagră;
  • de ce, ştii ceva ce nu ştiu eu?!
  • simt o disturbanţă în forţă;
  • mă obligă profesia;
  • mă joc de-a gripa;
  • urmează să fac o infracţiune;
  • e un cadou de la mama;
  • îmi lipsesc doi dinţi din faţă;
  • am mâncat cu usturoi;
  • nu ştiu de glumă;
  • yo no hablo rumano;
  • am auzit că prostia e molipsitoare;
  • sunt alergic la gripa porcină;
  • la derută;
  • să-mi acopăr nasul şi gura;
  • e pă trend;
  • cineva şi-a dat aere;
  • masca de gaz mă irită;
  • sunt împotriva implantului cu cip;
  • sunt fan Sub-Zero;
  • mi-a rămas de la Halloween că am fost dentist şi na, ce să fac şi eu… (Adevărat!)

Un răspuns to “Post-porcin”

  1. Unde gasesc si eu masca din asta ?? Am mare nevoie intr-un anume loc deoarece nu stiu ce se intampla cu digestia mea ca de fiecare data cand fac un „depozit” am impresia cu nu mai scap viu!Cred ca masca asta ar fi numai buna …..U know…to lay brics:))

Lasă un răspuns

