Ghid pentru un one-night stand de pomină cu Andrei

CUVÂNT ÎNAINTE: Cu timpul lumea îşi va da seama întru totul de seriozitatea acestor articole-ghid şi va realiza cât înseamnă pentru mine. Până atunci, eu mă ţin de cuvânt. Uite-l şi pe ăsta. Sub forma unui chestionar.

~ PROLOG ~

Cred că te-am mai văzut prin Vamă, aşa-i?

  • găsit local public interesant –
  • comandat cea mai fancy băutură din bar –
  • aprins o ţigară (opţional; din partea mea puteţi să trageţi şi o duşcă de arsenic, orice vă face plăcere) –
  • m-ai reperat –
  • stabilit contact vizual –
  • eliminat orice urmă de concurenţă (sunt sigur că vei găsi o modalitate subtilă să „mă scapi” de tipa cu care conversam deja) –
  • iniţiat conversaţie/raspuns într-un mod receptiv (depinzând de replică, evident) –

Nu poate fi aşa greu, nu? Mai gândeşte-te!

Sper că îţi dai seama că gusturile mele în materie de femei sunt rafinate.

Ca să fii sigură, mai bine pune mâna (pe mouse) şi dă click pe CHESTIONAR!

Later edit: Se pare că întâmpin dificultăţi în a vedea cine completează şi ce rezultat are fiecare…aşa că până mă lămuresc cu cei de la site vă rog să-mi lăsaţi un mesaj aici sau pe mail, să ştiu şi eu. Mulţumesc!

4 Răspunsuri to “Ghid pentru un one-night stand de pomină cu Andrei”

  1. ionutbruma Says:

    Bun chestionar! O singura frustrare am…nu l-am putut completa din motive obiective!!:))…hai la mai mare !Ne vedem dupe hram

  2. M-am amuzat bine cu acest chestionar🙂
    aa, si am citit cu placere ce ai scris pana acum…spor la treaba

    • Hei, Mara, merci de comentariu, uau, se vede că nu-mi verific mail-ul/wordpress-ul…nu credeam că mai citește cineva articolele astea :)) Asta îmi dă chef să mai scriu. Drop by again, anytime😀

Lasă un răspuns

