Ghid pentru o viaţă armonioasă lângă Andrei

CUVÂNT ÎNAINTE: Aici vorbesc de o relaţie serioasă, nu de alte interacţiuni. Ghidul pentru a fi un sex-buddy ideal pentru Andrei , Ghidul pentru un one-night stand de pomină cu Andrei , Ghidul pentru o relaţie simplă de companie cu Andrei şi Ghidul pentru o prietenie pe viaţă cu Andrei vor fi publicate ulterior.

~ PROLOG ~

happy_valentine__s_day_by_AlfaPhemale

În cele ce urmează, voi detalia într-un mic îndrumar criteriile pe care le-aş dori îndeplinite de orice fată care doreşte o relaţie serioasă cu mine. De ce? Păi cum de ce. De ce nu? Uite şi tu unde trăim: aglomeraţie, trafic, gălăgie, program de biropaţi, stress cotidian, urban, domestic, acvatic, porcin etc. Singurele noastre scăpări sunt programate ca vizitele la dentist. Stăm la greu pe net, deci viaţa socială reală e bine planificată după agendă şi deja ieşirile nu mai sunt obişnuite, cum ar trebui să fie, ci sunt „events” de socializare. Avem mess hi5 gmail yahoo!mail facebook twitter myspace flickr blog-uri, nici nu ne mai sunăm la telefon, darămite la uşă, e mai uşor să ne căutăm prin URL-uri şi ne cunoaştem din descrieri succinte în rubrici şi poze cu grijă alese să scoată în evidenţă tot ce e mai bun din noi. Weekend-urile sunt din ce în ce mai importante, avem aşteptări aşa mari de relaxare sau distracţie, încât uităm că nu sunt decât alte 2 zile normale ale săptămânii, la fel de bune pentru a fi cu adevărat ce vrem să fim şi a trăi frumos. În oraş trecem unii pe lângă alţii fără să ne pese şi uneori, când e chiar înghesuială, ne îmbrăţişăm practic, şi în acelaşi timp ne suntem complet străini. Ironic, nu? Nu sunt eu ăla care mă chinui să-mi „depăşesc condiţia umană”, ar fi o mare ipocrizie, doar acum îmi citeşti blog-ul, şi ai şi date de contact pe undeva pe-aici să dai de mine în alte moduri, tot online : ) Dar măcar sunt conştient de toate astea. Dumnezeu ştie cât încerc să stabilesc o legătură cu voi peste tot pe unde mă duc, sunteţi frumoase, îmi atrageţi privirea, vă zâmbesc, poate-poate am parte de un moment frumos, că doar asta vânăm cu toţii într-o anumită măsură. Şi cine ştie…poate se leagă mai multe întâmplări memorabile. De ce suntem toţi aşa ahtiaţi după filme cu evenimente faine dar neobişnuite dintre oameni, şi totuşi nu facem nimic? Na, firea umană, normalitatea de care ne ţinem cu dinţii, chestii esenţiale şi credibile de-astea, reputaţii. Cui kilu meu îi pasă de reputaţie într-o lume în care nu interacţionăm destul încât reputaţia să-şi servească scopul, să conteze pentru altcineva? Treaba asta e trist de comică. Mai bine mă luaţi de nebun decât să ştiu că devin inert ca majoritatea. Aşa că, am I right, or am I right? Bun. Acum,

Vrei să mă faci fericit? E floare la ureche! Nu trebuie decât să urmezi următorii 15 simpli paşi:

  1. Să te cunoşti şi să ştii ce vrei de la tine, în primul rând, ca să îţi vină mai uşor să ştii ce vrei de la mine. Nu-ţi bate joc de timpul meu, am jocuri extrem de antrenante care necesită atenţia mea totală. Am de repetat pentatonicele la chitară. Am prieteni care aşteaptă să bem o bere şi să polemizăm asupra aspectelor importante ale vieţii. Nu-ţi bate joc de timpul lor.
  2. Am nevoie de o femeie puternică lângă mine. Nu în sensul de puternică – ridică frigiderul cu o mână şi cu cealaltă mătură sub el, nu. Puternică adică tare de înger, cu caracter, care să fie în stare să mă sprijine când „căcatul loveşte ventilatorul” (n.t., vechi proverb american).
  3. Să ai acel – destul de rar întâlnit – simţ al autoironiei, pentru că aşa o să ştiu că eşti modestă, şi nu plină de tine. A nu se duce la extreme: cu toţii suntem de foarte multe ori nesiguri pe noi, pe prezent şi pe lucrurile pe care le facem, şi mai ales pe direcţia în care ne îndreptăm. Nu am nevoie de cineva care se pierde una-două cu firea. Viaţa e dură, dar cel mai bun lucru pe lumea asta pe care îl pot garanta 100% e că nimic nu durează la nesfârşit. Aşa că deşi uneori e al naibii de greu, capul sus, suck it in, o scoatem la capăt împreună, o să fie bine.
  4. Să nu fii ticăloasă. Dacă te rog să mă ajuţi cu vreo treabă care necesită să te „murdăreşti pe mâini”, înseamnă că am motive reale să o fac, nu e doar ca să îmi exercit autoritatea şi nici ca să te văd cum te chinui. A, dacă e un chin, e clar că nu te încadrezi. Fără supărare. Tot la acest capitol: Eu sunt de principiu că viaţa e numai una şi trebuie să experimentezi cam toate chestiile faine care îţi vin în cale, pentru că orice experienţă din care înveţi ceva sau care te bucură la modul „uite am făcut şi asta şi am ce povesti la nepoţi” te fac mai om. Deci dacă avem ocazia să facem bungee-jumping din elicopter în pijamale deasupra Vaticanului sau să mâncăm scorpioni marinaţi în saramură de rechin, ar fi fain să fii la fel de entuziasmată ca mine.
  5. Trebuie să fii zăpăcită exact cât trebuie. Nu am nevoie de „perfecţiune”. Nu cred în perfecţionism. E o minciună pe care o bagă rapid cei nesiguri şi veşnic nemulţumiţi. Când ai greşit, chiar dacă a fost dintr-o prostie sau din neatenţie, recunoaşte. Ne scuteşti de timpul pierdut pentru descoperirea adevăratei surse a problemei.
  6. Dacă îţi pun una din întrebările următoare: „s-a întâmplat ceva?”, „eşti ok?”, „e vreo problemă?”, „eşti supărată?” răspunde-mi sincer. Nu sunt clarvăzător, deşi intuiţia m-a adus până în punctul în care am sesizat că ceva e în neregulă, şi te-am întrebat. Ba nu, cred că ăsta e instinctul masculin care presimte pericolul. Oricum. Dacă îmi vei spune „nu, totul e ok”, „da, sunt bine”, „nu, nu e nici o problemă”, „supărată? nu, ce-ai” urmată de o tăcere lungă/pe un ton sarcastic/pe un ton afectat, cu suspine, eu voi lua răspunsul tău ca atare fără să ezit. N-o să-ţi convină.
  7. Să fii îndeajuns de conştientă de tine încât să îmi asculţi sfaturile şi să le iei în considerare, atunci când eşti în dilemă. S-a constatat ştiinţific că există mari şanse să am dreptate. Să mă laşi să îţi arăt cum să procedezi când sunt în măsură să o fac, adică să nu ai trufia aia atât de tipică majorităţii femeilor inteligente, care şi când nu sunt sigure că au dreptate o ţin pe-a lor, că doar na, denotă încredere în sine şi putere, evident.
  8. Să elimini situaţiile de nesiguranţă şi îndoiala din capul meu, în legătură cu tine. Vreau să îmi spui sigură pe tine, cu dârzenie aşa, „Andrei, diseară vom face sex.”, „E ok dacă n-ai destui bani la tine, am eu.”, „Mai bine te grăbeşti să ieşi la berea aia că se face târziu, nu e nevoie să facem small talk să simt eu că îţi pasă, ştiu că simţi că mă neglijezi. Nu e aşa. Îţi zic despre pernuţele alea de la IKEA când vii. Sau mai bine facem sex.”, „Azi mă simt grasă, ştiu că e stupid şi atât de femeiesc să ţi-o cer, dar am nevoie de puţină încurajare…zi-mi doar că sunt frumoasă oricum”.
  9. – cu referire ultimul aspect al punctului 8.: Eu nu sunt cine ştie ce atlet(dar beau lapte!). Nu suport delăsarea din partea voastră cât ţine de aspectul fizic, atunci când sunteţi de ceva vreme într-o relaţie. Eu înţeleg că scopul a fost îndeplinit, peştele e în barcă, dorinţa de a fi plăcută e satisfăcută. Dar…ce e în capul vostru? Acuma, serios, dacă v-am plăcut silueta pentru care s-a inventat liposucţia şi formele suple la început, odată cu iubirea aspectul ăsta devine irelevant? Adică suntem luaţi drept bun garantat, carevasăzică. Că la asta se rezumă totul, dacă o iei psihologic. Urât, şi la propriu şi la figurat. Evident că atenţia noastră se va îndrepta spre alte chestii până vă intraţi înapoi în formă, sau în cazurile cele mai frecvente, spre altele. Şi suntem judecaţi pentru asta. Ce tupeu. Sunteţi femei, e dat de la natură să fim atraşi de exemplarele cele mai frumoase. În mare parte pentru asta vă iubim, că sunteţi sexul frumos. Aşa că să nu aud „poftiiim?!”-uri dacă într-o zi constat că te-ai îngrăşat. Ţie îţi place de tine când te îngraşi? Şi atunci cum vrei să-mi placă mie?!
  10. Să mă simţi ca om. Nu cer nimănui „să mă înţeleagă”, asta e o prostie, nimeni nu se înţelege pe el însuşi pe deplin la vârsta noastră, aşa că tot ce rămâne e să citim persoanele din jurul nostru cu mintea deschisă, fără prea multe prejudecăţi. Aşa că dacă vreodată ceva pare că nu se prea potriveşte cu felul meu de a fi, să ai încredere în cine sunt şi în ce îţi spun.
  11. Să ai acel je ne sais quoi. Nu trebuie să explic mai amănunţit, însuşi exemplul de la definiţia de pe wikipedia e despre o calitate a unei femei!
  12. Să fii frumoasă – da, la corp, chip, zâmbet, suflet, pancreas şi ce mai vrei tu. Să fii cu bun simţ – nu numai la stilul vestimentar, dacă mănţelegi. Să fii nebună – cine naiba ar chema poliţia la show-ul de ziua mea numai ca să mă scoată de la amendă, explicându-le ce om fain sunt şi apoi să-mi spună că ăsta de fapt a fost cadoul meu, un rush de adrenalină şi nişte emoţii? Să fii spontană – aici completezi tu, că spontaneitatea nu se prezice, e surpriză prin definiţie. Să fii pătimaşă – în pat şi în viaţa de zi cu zi. Să fii furioasă – când îţi greşesc, n-am nevoie de o ipocrită. Să fii hotărâtă – nu cu „Ăăăă parcă prima la stânga era…sau a doua? Dar acum unde suntem, mai exact?”. Să fii optimistă – că sunt şi eu şi aşa e fain să trăieşti. Să fii curioasă – să vin acasă şi să mă întrebi cum am ajuns eu pe partea ai-laltă la Half Life2. Să fii atentă – e 3în1 pentru „înţelegătoare”, „grijulie”, „precaută”…Şi cel mai mult şi mai mult, să fii ca tine, impersonators not accepted.
  13. Să ai creativitate şi în mare parte, să ai idei bune, pentru orice. Aşa sunt eu, e felul meu de a fi. Cânt, desenez, scriu, îmi vin idei şi mă distrez din asta la greu. Cred că ne-am ataşa mult mai mult şi ar ieşi nişte brain-storming-uri straşnice. Şi de la ele, acele momente speciale în care chiar trăim.
  14. Să fii team mate, să bei cot la cot cu mine, să petreci cot la cot cu mine şi să suferi la fel. Orice relaţie adevărată se bazează mult pe prietenie. Să beau eu să mă machifiez, şi tu să mă duci acasă, să bei tu să te anesteziezi şi să te duc eu acasă. Să nu stai pe tuşă la petrecerile importante, decât dacă ai vreun motiv întemeiat. Să te dai cu placa cu mine iarna(I wish!) şi să sărim cap în mare/râu/lac vara.
  15. Să înţelegi ce am scris aici exact pentru ce este, am scris pentru mine la modul cel mai onest şi am încercat să fiu cât mai la obiect şi să nu las loc de interpretări. Aşa că nu e cazul să citeşti printre rânduri. Or is it? De parcă te poţi abţine.🙂

Your move.

24 Răspunsuri to “Ghid pentru o viaţă armonioasă lângă Andrei”

  1. ionutbruma Says:

    Sa luam pe rand ca e un post lung(ordinea numerelor nu are lagatura cu ordinea de la tine):
    1.la inceput e aceeasi teorie pe care o am si eu in cap dar stau si nu fac nimic:de ce nu fac pentru ca orasul nu te lasa!te spala pe creier ,fugim dupa bani si asta e tot,nu suntem pregatiti sa riscam.Eu sincer as pleca la tara …dar mai e cu adevarat „la tara” ?sau sunt doar niste tarani in sensul peiorativ care se bat cu furci si cu topoare?daca incerci sa fii altfel esti judecat si te izolezi..dar cred ca asta am sa fac pana la urma am sa ma izolez dar macar mor leu nu soarece legat in lesa!Si o spun de pe acum:daca cineva ma obliga sa ma vaccinez sau sa imi pun cipuri pe acte am plecat de aici:nu conteaza cine ma urmeaza.
    2.banuiesc ca toata treaba asta e scrisa pentru fete!Stii ce?O sa fii considerat invechit:acum vor toate sa vada cum e cu o pula si mai mare decat au ele la dispozitie sau cu un buzunar mai incapator!celelalte care nu au patima asta au patima orgoliului nemasurat sau s-au fript odata si acum sufla si in iaurt si le imita pe cele de mai sus:ATENTEIE:le imita doar ..in adancuri sunt fete ca lumea.
    3.PERFECT :nu exista perfectionism..dar tre sa fii modest si sa intelegi ca esti un cacat in univers care se va scurge in pamant …deci admite ca ai gresit!
    4.Nu sunt de acord aici(dar e o parere personala):nu fa toate cacaturile care iti vin in cap pentru ca omul e o fiinta instinctiva.Sau altfel spus eu ca si crestin nu pot sa-mi pun viata-cel mai mare dar de la Dumnezeu-doar sa povestesc la nepoti…Am sa dau un citat din epistola scrisa de Sf Apostol pavel catre tesaloniceni:”Toate sa le incercati, tineti ce este bine feriti-va de orice infatisare a raului”.Asta ma ghideaza pe mine!
    5.Ma femeile au devenit foarte capoase de la un timp:deja au implantata ideea ca noi gandim cu penisul:))E foarte greu sa le scoti asta din cap:sa stii ca ai mare noroc daca gasesti un exemplar care sa se sfatuiasca cu tine si sa iti si accepte sfaturile:cum sa accepte sfaturile unui penis:)).
    6.In privinta ingrasatului : e o boala cronica se numeste nepasarea si „Idolatrizarea pantecelui”.necumpatarea va duce intotdeauna la aparitia unei huidume in locul prietenei.Indemn la a nu cauta doar ce este suuuper bun …mai mancati fetelor si sanatos chiar daca nu va place!Sfatul meu:daca se ingrasa si nu face nimic se evite asta (adica comportamentul porcului) LAS-OOO!!!
    7.Baaaaaaaaaaaa cum sa bea cot la cot cu tine?Si vrei s-o mai iei si de nevasta??femeia care bea cot la cot cu barbatul infunda casa in cacat!Sfat practic demonstrat.femeia sa nu bea…(parere proprie)..sau sa bea putin!

    Ba ce sa zic..in mare parte sunt niste cerinte pertinente.dar foarte foarte greu de gasit…numai Dumnezeu te poate ajuta sa gasesti mixul asta de evenimente..nu stiu daca esti constient cat de greu e dar eu sunt!Si imi cer scuze daca am exagerat cu Dumnezeu dar de o vreme el este singura mea speranta de mai bine si vreau sa mi-l fac prieten bun!!In rest ce sa zic bulane:”Viata asta-i bun pierdut/cand n-o traiesti cum ai fi vrut”-Decebal catre popor-G.Cosbuc

  2. ionutbruma Says:

    Imi cer scuze pentru greseli:sunt pe final de program si am adrenalina plecatului acasa:))…da intelegeti voi ce am vrut sa zic

    • Eoane, eu îs de acord cu tine la faza cu vaccinul şi cip-ul. Că nu suntem produse de consum. Plecăm acolo unde ştim noi şi nu ştiu ei😉 Despre fetele calumea om vedea. Că de aia e scris articolul. Şi ce le mai extrapolezi :)) Nu o să fac toate căcaturile care îmi trec prin cap, ce naiba, mă refeream la chestiile frumoase, bune, din urma cărora creşti. Nu la căcaturi. Tre să ştii cât mai multe în viaţă, nu? Şi da, eu vreau să bea cot la cot cu mine, dacă asta vrea şi dacă poate, n-am nevoie de o mironosiţă. Că nu vorbim de nevastă, nu încă. Băutura e o metaforă, trebuie să guste viaţa cu măsură, că nici eu nu-s cel mai beţiv din sat. Nu exagera. Bun citatul, faină poezia. Să ne ajute Dumnezeu să fim fericiţi aşa cum merităm🙂

  3. si daca femeia se apuca sa iti zica chiar tot ce ii trece prin minte crezi ca nu iti iei campii? si totusi daca pana la urma iti urmeaza sfatul.. unde mai e misterul? vrei la un moment dat sa te atraga (nu mai stiu cu ce avand in vedere ca vrei o carte deschisa.. si totusi daca e asa e un turn off, pt ca te plictisesti) si in acelasi timp sa iti toarne cam tot ce se intampla. sunt lucruri care te afecteaza si care, cred eu, e mai indicat sa nu fie spuse.. oricand.. asa ca tacerea e de aur. si mai cred ca pers de langa tine nu trebuie sa fie o copie fidela a ta, contrastele se atrag.. deci, sa aiba ceva numai a ei.. e bine. si pana la urma chestiile faine in viata sunt chestiile simple…
    acum ar fi interesant sa iti dai seama ca de fapt femeia ta cuminte, dar in acelasi timp deloc mironosita, sa nu fie neaparat ce ti-ar placea.
    si mai e o chestie: poate cineva sa fie exact cum ai descris tu, dar sa aiba un defect pe care sa nu il poti suporta (exemplu: loc de munca: centura bucurestiului :P).. asa ca in o relatie e bine sa te gandesti ce defecte poti suporta, calitatile de obicei sunt suportate bine de marea majoritate.
    visele nu ti le poate lua nimeni😉

    • Irina, cred că te referi la punctul 8, aşa-i?🙂 Nu sunt sigur că ai înţeles ce vroiam să zic eu acolo. Nu e nicidecum dorinţa de a-mi „turna” totul, cum spui tu. Mă refeream strict la situaţiile alea care mă contrariază complet. Pentru că noi, bărbaţii, suntem ăia care caută, în general. Voi atrageţi, şi aveţi tactici evazive, subversive, defensive…aşa că misterul este tot, de partea ta. Şi din cauza asta, noi suntem cei care avem emoţii, dubii, pentru că mai tot timpul şi în cea mai mare parte, noi aşteptăm o reacţie. Şi asta nu înseamnă că tot timpul am nevoie de lămuriri…mă mai prind şi eu de subtilităţi. E clar că sinceritatea e crucială, dar…cum naiba să suporţi pe cineva care îţi turuie absolut totul în amânunt?:)) O carte deschisă înseamnă multe. Înseamnă că pot avea încredere în ce citesc, dar în acelaşi timp misterul e în mesaj şi în tainele conţinutului…Nu cer o copie fidelă a mea, nu mi-am făcut descrierea mea aici şi apoi să cer „fii aşa”, ci am dat nişte indicii despre ce îmi place la o femeie. Ştiu ce vreau, asta nu înseamnă că vreau varianta mea feminină. Deşi ar fi interesant…:P Şi să ştii că aia cu „contrastele se atrag” e o prostie. Pe bune, încearcă tu să pui doi oameni complet contrastanţi împreună, să vezi ce bine se înţeleg. E redundant să spui că e bine să aibă ceva numai al ei. Deja are, că orice persoană e unică, deşi mulţi avem trăsături şi plăceri comune. Ceea ce e bine, că ne apropie, nu? Ai dreptate cu simplitatea lucrurilor. Şi ar trebui să adaug punctul 16. Dacă din start ai ceva peste care nu pot să trec nici în ruptul capului(lucrezi pe centură, ai al trilea sfârc, Tourette’s, duşmani în mafie, asculţi manele, fetiş pentru balerini şamd.) îmi pare rău dar n-o să funcţioneze. Şi da, Irina, mă gândesc la ce defecte pot suporta. E firesc.🙂 Toţi suntem defecţi…dar asta nu înseamnă că nu putem să ne înţelegem, să ne iubim, şi să ne îndeplinim visele😉

  4. cand ziceam de contrastele care se atrag.. ma refeream la lucrurile pe care persaoana de langa tine le face diferit de tine si care pe tine te pot amuza, intriga si pe care in acelasi timp le adori.. cred ca e nevoie si de lucruri in comun.. astea mentin prietenia..dar iubirea e creata de contraste.
    si cred ca dragostea nu intreaba daca te potrivesti profilului.. ci se intampla din te miri ce.. un zambet.. o privire.. restu e istorie.

  5. si nu cred ca e numai cazul tau.. dar de obicei nici macar de lucrurile evidente nu va prindeti..voi.. baietii😛.

  6. Shit, nu vrei o femeie cu 3 sfarcuri? :(( Daaaamn, si ma potriveam perfect pana la punctul 16, ti-as fi devenit nevasta :)) :-J

    • @irina: Nu neg ce spui, doar că mi se pare o vorbă aiurea, asta cu contrastele. Evident că iubim omul de lângă noi pentru că face unele chestii complet diferit sau chiar lucruri faine pe care noi nu le putem face. Dar nu poţi să-mi spui că eu, de exemplu, fiind zidar-faianţar, am şanse să fiu cu o femeie ambasador. E doar un exemplu, în linii mari, nu detaliez. Şi e clar că dragostea poate apărea de după colţ, din senin…dar de ce să nu ajut puţin? 🙂 De ce să trebuiască să aştept? Plus că nu mai vreau să fac compromisuri şi să trec peste chestii care nu-mi plac, pentru că n-o să-mi fie bine, clar. Şi crede-mă…sunt grozav la a omite semnalele din partea voastră…că nu degeaba e punctul 8😛
      @Phadia: dacă evoluăm în ritmul ăsta, s-ar putea să fiu nevoit să accept şi femeia din Total Recall. Tu? Nevastă? No way, ai terminat înaintea mea jurnalismul la SH, you’re damaged badly!:))

  7. ionutbruma Says:

    irina nu prea a inteles despre ce e vorba in propozitie:)!Are ea ideile ei fixe:cum ar fi asta cu noi baietii…ti-am zis eu bulane ca ele cred ca gandim cu….:))…sau aia cu contrastele….prea multa teorie are in cap….faptele „vorbeste”

  8. ionut ionut ionut.. ti-e prea bine? vezi sa nu te gasesc sa te atraga contrastele dintre noi😉
    imi ziceam si eu parerea.. ma gandeam ca merita..dar va las sa va cautati iubirea si apoi sa ii dati cu picioru.. nu cred ca ar fi pt prima oare😉
    nu-i stres..viata merge inainte

  9. Copii, ce e cu agresivitatea?:)) Irina, nu-l lua în seamă pe Ion că doar ştii stilul🙂 dar are dreptate cu teoria. Talk is cheap. Mulţumesc că ţi-ai dat cu părerea, merită. Totuşi, cam…superioară şi speculativă aşa, nu crezi? Nu ştiu cum vezi tu, dar…dacă am depus efortul să scriu asta nu-s genul care să găsească iubirea şi să-i dea cu piciorul…de ce crezi tu că am făcut asta, nu numai o dată? Dar e bine că mă laşi s-o caut, că mă ţineai rău în loc, ai descurajat toate peţitoarele pe-aici, şi eram aşa aproape să le păcălesc…🙂

  10. pai draga dom’le, cred ca iti trebuie ori un barbat, ori o femeie cu creierul spalat

  11. paulica nu îmi place atitudinea ta. You gotta keep the faith, man!🙂

  12. atitudine superioara.. sau.. cunoscatoare😉. sustii ca nu ai dat cu piciorul la iubire? stiu ca memoria nu o fi punctul tau forte.. da ia mai stai un pic si te gandeste..

  13. irina, se pare că tu ai un mare avantaj. Observ că ştii multe despre mine, iar eu nu te cunosc deloc, cred că te-am confundat cu altcineva până acum. My bad. Propun să facem cunoştinţă. Şi îţi povestesc, dacă vrei detalii, despre toate relaţiile mele, să vezi cât de bine mă ajută memoria. Că trebuie să fie un motiv pentru care încerci să îţi afirmi poziţia de cunoscătoare🙂

  14. :)) da..stiu multe despre tine.. si nu am nevoie de detalii din fostele relatii.. ai putea doar sa fii de acord cu mine din cand in cand.. si sunt ok😛

  15. Mie mi se pare foarte interesant ce ai scris, si daca e vreo tipa care zice ca nu i-ar place sa fie si nebunatica, si cu initiativa, creativa, inuitiva, intelegatoare in acelasi timp, si sa fie si iubita pentru asta, e simplu: nu o recunoaste. De ce? fie pentru ca nu e dispusa sa accepte ideea ca nu ar putea fi niciodata asa, fie ca nu a incercat niciodata starea „sa fii tu insati”. Plus ca am fost mereu de acord cu ideea „a lady in the street, but a freak in the bed”- nu am gasit alta expresie mai potrivita.🙂 Iar omul stie ce vrea. Si atunci cand iti dai seama ca stii ce vrei, ai cele mai mari sanse.

  16. În sfârşit o fată care nu se sfieşte să joace pe partea mea, în scris🙂 Mulţumesc, aqna, că ai trecut peste impulsul iniţial artificial de femeie(IIAF) şi uite că nu eşti deloc vulnerabilă, acum că „ai dat din casă”:)) Sărumână, m-ai uns. De o fată conştientă de lucrurile astea am nevoie, o fată de pus la rană, vorba ceea.

  17. oamenii sunt egoisti.. si, orice fata intelegatoare are un punct unde nu reuseste sa mai vada muuulte. portretul descris de aqna este dorit cam de orice baiat.. si chiar daca o fata poate fi asa… asta nu inseamna ca chiar trebuie sa fie. esti ceea ce esti.. si cu toate ca dragostea te poate schimba..e mult drum pana acolo. andrei viseaza ca de obicei.. dar nu-i bai.. asa stie el. eu ma indoiesc ca o tipa poate fi de nota 10 prea mult.. pentru ca.. dragostea tine 3 ani..

  18. andrei.. tu esti ok.. ai tu grija de asta.. la urma urmei esti si tu un om.. egoist ca restul. deci, nu trebuie sa ma preocupe pe mine sa fii tu ok.

  19. Dragă irina. După logica mea de bărbat nu pot deduce decât că:

    – trebuie să ai dreptate, că doar eşti femeie. Că nu pricep, de fapt, cu ce te ajută pe tine pledoaria asta? Pe mine nu mă ajută cu nimic;
    – e de la sine înţeles că eu voi greşi garantat într-o relaţie. Că doar „orice fata intelegatoare are un punct unde nu reuseste sa mai vada muuulte”deci sigur vor fi muuulte de trecut cu vederea;
    – bineînţeles că o fată nu trebuie să dea tot ce are mai bun când i se oferă exact asta la schimb. Chiar dacă poate fi aşa. Ce pizda măsii, nu o-ţi fi voi fraierele. E mult drum până să fii tu convinsă da’ nu aşa…CONVINSĂ de iubirea cuiva. Oho, şi ce de-a teste şi probe pe săracu” băiat, vai răbdarea lui! Da’ în rest faceţi ce ştiţi voi mai bine când mirosiţi sânge, am mai spus-o…
    – Andrei visează, ca de obicei, dar cu ce folos…tipele de fapt se străduie să fie de nota 10, că nu sunt, dar nu rezistă prea mult. Halal quality control, huh:)
    – Asta e o constatare: dragostea ţine cât timp nu mai luaţi drept bune piese de teatru/cărţi/whatever care parodiază şi sunt pamflete, deci cu scop de divertisment, şi nu vă mai îmbuibaţi capul cu căcaturi din reviste şi emisiuni care întotdeauna vizează UN TARGET pentru audienţă. Şi mă mai blamezi pe mine că accept să aud ce-mi place…(că i-am mulţumit lui aqna de comentariu);

  20. ar trebui sa fii mai responsabil sa meriti toata iubirea din cacaturi😉

Lasă un răspuns

