Autoblues 311

Şi când eu (îmi) zic – uitându-mă înainte cu pretenţii de om serios cu spatele drept

Da, da…nu e stilu meu, nu pot să mă bag aşa în seamă aiurea…trebuie să-mi dea un semn, un zâmbet, o privire mai lungă…

nu e nimeni altcineva să-mi dea o palmă pe ceafă şi să-mi spună

Ce semn îţi trebuie bă pulex, au păsărică ăla e semnul lor s-o născut cu el e singura chemare, hăhăhă! Acuma treci şi fă-ne mândri, hai.

că ar fi mai uşor de suportat. Mda…fă cunoştinţă cu Gruia, el este jumătatea mea…dezinvoltă. :-L

Andrei, te-ai dedublat, du-te şi te spală.

Hă hă.

7 Răspunsuri to “Autoblues 311”

  1. arata-mi pe cineva care nu este impartit in doua.

  2. ce dedublare.. mai baiete baga-ti mintile in cap! gruia e prietenu tau de baza pe care dai vina mereu cand o faci pe ala rau..

  3. sigur nu stiu ;;).. bagi mana in foc?

  4. aren’t we the little mystery lady…

  5. what can i say.. blow me :)) (i-m joking)

Lasă un răspuns

