The Cover Box – item #13

Hey hey hey you bastards, I’m back with yet another awesome cover, this one’s for the scorching season out there. Even though some of you who are out right now might not agree with me, I think it’s time we get things a little hotter! Here’s a classic Don Henley cover by none other than The Ataris -> The Boys of Summer! (Aş putea lejer fi DJ la radio B-) )

The Ataris – The Boys of Summer (4:17)

https://vizitiul.files.wordpress.com/2009/07/10-the-boys-of-summer.jpg

Album: So long, Astoria

Label: Columbia

Data lansării: 4 Martie 2003

Originalul: Single-ul lui Don Henley, baterist şi vocal al faimoşilor Eagles. Lansat pe 29 Noiembrie 1984 facând parte de pe albumul solo al lui Henley, Building the Perfect Beast. Videoclipul său a câştigat numeroase premii.

Eu zic că: am mai pus cover de la The Ataris. Aşa, şi? E un imn de vară perfect, de ascultat nesuferit de tare indiferent de situaţie. Plus că am iubit piesa asta de prima dată când i-am văzut frumos-nuanţatul videoclip pe Atomic, fără să am vreo idee că e cover. So thank you Atomic TVK Lumea, you will be missed : ))

Enjoy!

Lasă un răspuns

