Humor

Primul lucru pe care mi-l amintesc e că mă pregăteau bunicii să ieşim să ne plimbăm în parc. Aveam în jur de 3 ani, o pereche de papucei bleu îmblăniţi parcă, şi păturica mea cu model cu pisică. Cartierul văzut pe geam din braţele bunicului era ceva de nedescris. Copaci în soare, copii care se jucau prin jurul blocului şi în parc!…Entuziasmul era prea mare pentru pieptul meu de copil.  Dacă aş putea să cer să mi se împlinească o dorinţă, nu ar fi să mă întorc în timp să repar vreo greşeală. Ci mi-aş dori să am un film al vieţii mele, să-mi amintesc tot. Iubesc viaţa. Peste toate necazurile şi frânturile de inimă, am atâtea amintiri, că atunci când cad pe gânduri e ca şi cum aş arunca o pastilă de Mentos într-o sticlă de Cola, iar asta ar fi definiţia mea de nostalgie…O explozie a amintirilor îngrămădite aşa bine acolo, că ar fi imposibil să scoţi doar una şi s-o contemplezi. Gura Humorului e raiul meu. Nu cred în altul cu atâta fervoare şi probabil că atunci când o să mor, dacă mi se va demonstra contrariul, şi voi ajunge în raiul propriu zis, tot o să mi se facă dor de Humor.

Dacă o să am copii, primul lucru pe care o să-l înveţe de la mine când o să înveţe să scrie va fi să ţină un jurnal, o să-i bat la cap să scrie în el în fiecare zi, să le fie mai sfânt la sfârşitul zilei decât o rugăciune. Mi-aş fi dorit să fi avut şi ai mei ideea asta când eram mic, acum le-aş fi fost înmiit recunoscător.

Motivul pentru care scriu asta e că sunt la servicu aici, în Bucureşti, corpul meu e profund indignat de temperatura de afară, aşadar transpiră, mintea mea e deja singură în gară şi se plictiseşte, sufletul meu e departe în expediţiile care mă vor face mai om şi îmi vor întări mai mult credinţa că nu sunt decât o fiinţă din specia oamenilor pe această planetă şi nimic mai mult, şi diseară plec acasă.

Enough said, e timpul să revin la comic-urile mele…I miss the good ol’ days🙂

4 Răspunsuri to “Humor”

  1. andreiph Says:

    e „contemplezi” nu „contempli” si „serviciu” nu „servici” dar in rest super tare. tine-o tot asa. poate ne intalnim pe la gura humorului pe care il iubim asa de mult sa impingem o naveta de bere de la spate ca saraca nu se descurca singura.

    • Vigilent ca întotdeauna, mulţumesc Andrei. A se consemna că am corectat şi nu am scuză pentru neatenția mea. Când mai trec pe acasă te voi contacta pentru dovedirea unei navete, ceva, acolo.🙂

  2. Sa nu-i obligi sa-si faca un jurnal. Poti sa le propui in schimb sa aiba un caiet in care sa scrie compuneri despre orice gand care nu ii lasa sa fie atenti la ala de ii invata matematica. La mine de exemplu partea cu „Dragul meu jurnal” mi se pare o prostie si de aia nu am avut rabdarea sa imi fac un jurnal pana acuma, dar ideea la un caiet cu compuneri pe care sa il gasesc peste cativa ani si sa imi trag palme la ce prostii ziceam imi surade

  3. Limitările la ce scrii şi cum îţi faci acel jurnal ţin doar de tine, little cuz😉

Lasă un răspuns

