Tu, eu, noi şi noaptea

Revin la caietul de versuri recent găsit, cel cu conţinutul excesiv de romanitsm, blood&gore, confuzie, entuziasm, spleen şi tot ce mai intra atunci în componenţa unui adolescent care visa scene din filme jucate de el şi Ea(oricare ar fi fost Ea atunci), care găsea indicii din viaţa reală în fiecare cântec pe care ajungea să-l iubească, şi se găsea pe el în fiecare aventură legendară la care lua parte, în rol de camarad, explorator, drumeţ, fugar, derbedeu, spectator. Facem şi noi odată maşina aia a timpului?😛


Priveşte-mi ochii tulburi încercuiţi de cearcăn

Şi lacrima ce strigă durere de sub geană,

Stoarsă din întuneric şi din inimă acră.

Răpeşte-mi somn şi tihnă, străpunge-mi junghi în rană.


Tu spune-mi din privire şi din mişcări, iubito,

Că sus în întuneric clipeşte steaua mea.

În cimitir de stele ea îţi veghează somnul

Când smulsă dintre oameni adormi şi tu cu ea.


Iar ochii tăi albaştri mai reci, şi trişti ca luna

Visează despre mine, visează despre noi,

Ziua văd întuneric iar noaptea văd lumina,

Prejudecăţi şi şoapte-i orbesc pe amândoi.


Mângâie-mi întuneric şi fă-l din nou lumină,

Sădeşte-mi iar în suflet sămânţa unei veri!

Sărută-mi acru suflet şi fă-mi inima plină,

Culege-apoi din mine iubirea ce mi-o ceri.


Iubeşte-mă-n tăcere în aşternut de dor

Şi un luceafăr sprinten îmi va aduce şoapta…

Iar când închizi tu ochii din vis am să cobor,

Să mă-ntind lângă tine, tăcut, să-ţi sărut pleoapa.


17 Noiembrie 2003, mici retuşuri azi, 5 Iunie 2009

Un răspuns to “Tu, eu, noi şi noaptea”

  1. fireflight Says:

    Frumos…

Lasă un răspuns

