După tine


Ajută-mă să las scutul jos.

A devenit aşa de greu, de la o vreme…

îl ţineam doar de formă –

bravam, când de fapt abia aşteptam o lovitură…


…încă de pe vremea când l-am ridicat mândru

să îţi vezi reflexia în el: femeie,

să îţi vină ţie însuţi să-ţi spui

ce ţi-aş fi spus eu

răcnit şi apăsat Arial Black 3000

cu punct după fiecare cuvânt;

nu. se. poate. avea. încredere. în. tine.


Ajută-mă să-l cobor de aici,

E tot plin de rugină şi calcar

şi tăcere şi singurătate.

Fiecare zi de expunere,

fiecare moleculă de colb,

fiecare ne-sunet, fiecare ne-vibraţie

L-au făcut ce trebuia sa fie, inutil

şi tu nu te mai oglindeşti în el

nici măcar să-ţi potriveşti coroana.


27, 30 Ianuarie şi 12 Mai 2009

5 Răspunsuri to “După tine”

  1. Bai, uite care-i treaba. Ai niste articole lungi si oribile!

    • Şi oricine-ai fi tu, ai nimic de spus. Altfel citeam o critică constructivă în comment-ul tău scurt şi degeaba. Aşadar, urmează-ţi calea pe site-uri mai uşor de perceput, gen iutub sau 220 sau cine ştie ce „informaţii utile” – Libertatea style mai citeşti tu. Cocalarii şi piţipoancele mă gândesc că nu-s departe de adevăr.😉

  2. baietas lasa-te de scris ca ai oripilat mapamondul. Pe oroarea mea!

  3. Nu ţi-au picat bine la orgoliu porcii, să înţeleg? Vezi tu, o persoană cu un IQ un pic mai mare decât numărul de goluri pe care l-a dat Beckham în viaţa lui ar fi fost intrigată, ar fi înţeles mesajul şi ar fi răspuns în concordanţă, cu ceva relevant articolului. Tu, pe de altă – mai puţin strălucită – parte, îmi vii cu inteligenţităţi stilistice de-astea de mare angajament. Bradăre, ce scriu eu aici e ori apreciat, ori respins, truism pe care tu nu pari a-l cuprinde. Ideea e să fiu criticat pe măsură, cu argumente solide. Dacă are cine le da. Deci eu din tot ce ai scris tu o sa trag simpla concluzie că eşti unul din ăia mulţii care nu lea plăcut, nu mai întreb ce-ai înţeles şi îţi mulţumesc pentru că ai spus-o, na, aşa cum ai putut şi tu.

  4. ce trist esti.

Lasă un răspuns

