Tastaţi o întrebare


Ăsta
e doar un drum pe care sunt, nu e o cale de viaţă.
Mă rog, destinaţia e ultimul lucru
la care vreau să ajung. (de obicei.)
Nu vreau mult; în general,
Îmi place empatia lucrurilor simple,
Ca vata pe băţ, sau mititeii,
parfumul cearceafurilor scoase la uscat afară, pe sârmă,
căldura verii condensată pe o sticlă de suc rece,
asfaltul plin de frunze,
şi puritatea iernii;
emoţia revederii
şi greutatea capului tău pe pieptul meu.

Abia ce apuc să mă uit în urmă pe unde am trecut
pe drum,
că am şi ajuns acolo de unde am plecat.
Tot ajung de unde am plecat, ca şi cum mi-ar plăcea
să tot consum atâta imaginaţie pe aceeaşi si aceeaşi destinaţie.
Mă-ntreb aşa, în treacăt, e ca o idee fugitivă…
Cine stă şi mătură în urma mea?

Din mers observ că lucrurile stau.
Bine, rău, variază de la caz la caz,
dar toate stau;
Nimeni nu-ntreabă ce e cu lucrurile, ci cum stau ele.
Şi ele trebuie luate din mers,
improvizaţia asta devenind încet dar sigur viitorul nostru.

Să stai de vorba cu un om pe drumuri
Nu e treabă uşoară,
aşa că hai să profităm
-ce naiba-
de internet.
Să nu ne vedem la faţă
ca să nu minimalizam procentul de replici-fulger,
Coapte în confortul odăii noastre, unde nu ne vede nimeni;
ia să vedeţi ce improvizaţii se pot face
pe sentimente şi idei, opinii şi întrebări retorice…

Regula de bază e ca fiecare să-şi urmărească feroce scopul.

Acestea fiind spuse,
ia să vă vad,
îndrăziţi,
tastaţi o întrebare!


cândva în 2007 când încă părea o idee bună

Lasă un răspuns

