Nopţi roşii

pentru R.


Linişte şi amintiri,
vorbim la temperatura camerei…
Ce frumos era demult, demult…
acum nu-ştiu-câte evenimente…
şi fără de griji
şi fără decepţii…
Prietenie cu braţe calde,
Ne îmbibăm în patul mare
şi plapumă şi perne moi,
şi somn adânc, fară vise…
Deschid ochii, mai sunt câteva zile până la Crăciun…
Mulţumesc.


cândva în 2007

3 Răspunsuri to “Nopţi roşii”

  1. chiar ca nu e poezie….

  2. Îmi suna mai bine „fără de vise” la sfârşit🙂 În rest, e bine, zise criticul :))

  3. @ian -> Uneori şi versul alb poate deveni…blank😛 mai ales când am eu de-a face cu el. Eu pe astea le văd mai mult ca gânduri care uneori rimează.
    @Vlad -> Într-un fel ai dreptate, come to think of it, ar suna mai bine „fără de vise” pentru că ar continua jocul de cuvinte de mai sus într-un mod comfortabil. Dar aşa a fost scrisă cândva în 2007, şi nu-mi pot retrage cuvintele🙂 apreciez critica constructivă, s’trăieşti!

Lasă un răspuns

