Îngeri de război


Şşşşş…nu spune nimic…

Aici nu e loc de cuvinte,

De vorbe, de sunete…

Aici între noi doi, între sufletul meu şi buzele tale,

Între sufletul tău şi buzele mele…

Nu dezacorda momentul acesta vibrând al inimilor noastre

Cu cuvinte, cu sunete, cu zgomote difuze…


Te vreau în întuneric,

Te vreau în lumina ochilor mei, şi-atât.

Lasă-ţi cristalinul tău urmărit de umbre,

De iluzii optice, de gânduri, de pleoape,

Lasă-l să alunece uşor şi fad drin dreptul ochilor mei,

Să-mi alunece pe nas,

Pe buze,

Pe jugulară,

Pe puls,

Pe piept…


Tot ce vreau e să mă laşi pe mine să fiu primul,

Să-mi dai mie şansa,

Să-ţi pui în mine toate speranţele şi toată încrederea,

(s-o cuprinzi uşor cu degetele, e fragilă…)

Lasă-mă să-ţi scriu conturul în întuneric,

Să-ţi scriu linia buzei tale de sus, cea sângerată,

Să-ţi trasez uşor cu un sărut linia buzei de jos, cea mentolată…


Aşa mă salvez…asta e tot ce-ţi cer, să mă salvezi…

Doar aşa îmi găsesc scăparea.

E un război acerb în mine şi nu mai pot să lupt.

E deja ora de retragere…sau moarte…

Sau tu. Ţine-mă cu magnetism şi cu uitare de sine,

Ţine-mă la suprafaţă, fă-ţi buzele colac de salvare…


Armele mele sunt mâinile tale.

Sângele meu e pe tâmplele tale mai fierbinţi cu fiecare gând…

Rănile mele sunt dorinţele tale,

Când mă săruţi se închid toate rând pe rând...


nedatată

Lasă un răspuns

