Urgent, că-i foc!!!

Ăsta e un apel umanitar către oricine s-ar putea considera capabil să-şi ia rolul de

SPONSOR!!!

😀

Am nevoie mare de obiectul ăsta! Aşa că cine n-are ce face cu 140 de coco (să acoperim toate cheltuielile şi-o bere de udătură, zic) este mai mult decât binevenit să mă contacteze. Puteţi pune mână de la mână mai mulţi, fireşte.

Şi nu, nu e aşa, moca. Pentru asta voi susţine un concert privat cu obiectu’ în cauză.

Sound good enough? A, da, aduc şi berea de udătură.

Cheers. Şi be quick about it!

Later edit:

Da, ar fi fost mai uşor dacă vă ofeream şi o modalitate facilă de a vă exprima generozitatea.

Ceva la îndemâna oricui, la un click distanţă…dar m-am gândit mai bine, şi nu vă ajut. Am constatat că de fapt toată daravela asta are şi un scop mai nobil decât dorinţa mea de a vă gâdila timpanele. Şi e greu să găseşti ceva mai nobil de atât, trust me on this one. Fără să-mi fi dat seama, v-am dat aici un mijloc de a interacţiona. Da, între voi. De ce v-aş ajuta să fiţi în continuare indiferenţi unii cu alţii? Şi-aşa staţi bot în bot la metrou şi nu vă ziceţi măcar un „mneaţa”. Ei să vă văd.

Totuşi nu vă luaţi mintea de la ideea principală! Chiar am nevoie de scripca aia! Cu umile plecăciuni, vă aştept cu caşu’😀

T’care beautiful, generous, bighearted, freehanded, money giving people

Last later edit: Nevermind this post.

3 Răspunsuri to “Urgent, că-i foc!!!”

  1. Hai, băăă, să vedem sponsorii. Unde-s?

  2. Gata! De la naşul mare 50 de para :))

  3. Să trăieşti naşule :)) Să fie primiţi! 90 more to go!

Lasă un răspuns

