Hell, yes!

iad-agenda3.gif

Ai auzit de iad, right? Vorba MTV-iştilor, you think you know, but you have no idea. Există, bineînţeles, dar nu e nici pe departe cum ţi-l imaginezi. Ok, da, toată cacamaca aia cum că ajungi acolo dacă faci păcate este adevărată, până la urmă trebuie să pedepsească cineva şi păcătoşii. Sau să le găsească un folos, ceea ce e puţin spus pentru ce facem noi cu ei hehehe!…sau nu, nu e bine spus „noi”…Primarul! >:)

Cum cine?

Primarul Iadului, evident! Nu există funcţie mai mare în iad. Nu există nici măcar prefect. Primarul e cel mai drăcos personaj, de la el se trag toate(relele). Are funcţii administrative, executive, juridice. Frankly îl doare la banană, pentru că nu trebuie să facă prea multe, din moment ce de la el se trag toate…he is just EVIL.

Apoi urmează Majordomul Iadului, o funcţie pe cât de dificilă, pe atât de satisfăcătoare…Majordomul se ocupă cu buna gospodărire a iadului, de la curăţat cenuşa de pe hainele Primarului până la prepararea păcătoşilor pentru diferite întrebuinţări. A fost majordom toată viaţa, s-a născut aşa, noi îl înţelegem.

Mascota Iadului ţopăie pe Red Hot Chili Peppers de obicei. Se alimentează cu ardei iuţi şi se freacă cu praf de boia să nu ruginească la încheieturi. Deşi ar părea că atmosfera din iad ar avea nevoie de o mascotă să mai desţelenească zâmbetele pe feţele tuturor, de fapt e chiar invers, suntem binedispuşi, treburile merg strună. De unde vine? Am găsit-o, e a noastră. Sîc!

Eu sunt Vizitiul Iadului. „Le Cocher”. Mă ocup în mare parte cu ramura de transporturi a iadului, dar într-o zi obişnuită slujba mea e să-l plimb pe Primar prin toate cotloanele iadului. Înainte de a avea slujba asta eram cunoscut ca Îngerul Indiferent, mă plictiseam acolo sus, şi mai veneam din când în când la o bere jos în iad cu băieţii…dintr-una într-alta m-am hotarât să rămân, e slujba perfectă pentru mine. NU transport păcătoşii. Aia e treaba lui văr’miu Charon cu barca lui puturoasă. Am 6 cai: Durex(violatorul), Murgcielago(vitezomanul), Sarsailă(drăcosul), Brighton(e gay),  Siraj-Al-Leil(înseamnă lampă de noapte) şi Goldschläger(e beat mortal tot timpul).

Angajăm secretară şi bucătăreasă.

7 Răspunsuri to “Hell, yes!”

  1. angajam si femeie de serviciu…

  2. Cumva imi aduce a La Tiganci… si sa ma prezint: ma numesc Gavrilescu M😛

  3. E suficient sa zici Vizitiul Iadului si mie nu-mi ramane decat sa fac asocieri😀 Bine acuma.. nu ma asociez cu nuvela asta de fiecare data cand ma prezint😀 Oricum, Tu – vizitiul, eu-Gavrilescu… mai lipsesc tigancile ;;) sa speram ca vor comenta si ele in curand😛

  4. Nu cred că au timp, momentan *filmează pentru*/*urmăresc* deja celebrul şi de-către-etnie-bine-înghiţitul serial autohton al cărui nume nu îl voi reclama aici şi nici nu-i voi face reclamă. :))

    Da, TOATE :))

  5. Din moment ce eşti vizitiu, aştept să fac un tur prin Iad. Poate mă angajezi şi ca secretară, nu de alta, dar ştiu să vorbesc la telefon cu persoane necunoscute, ştiu să îndosariez şi să fac cafele. Sunt drăguţă cu toată lumea. Mai negociem salariul, dar având în vedere că o să lucrez în condiţii de stres, sper să îţi fie milă de mine.
    Dacă nu, mă reprofilez. Importantă e vizita prin Iad.:))

Lasă un răspuns

